معرفی سایت هایی با پسوند دامنه gov. و edu.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از اینترنت صفحات وب و اپلیکیشن های مختلف به شدت افزایش یافته است. به همین دلیل وب سایت های مختلفی برای موضوعات متفاوت ساخته شده‌اند. همانطور که دامنه وب سایت ها با یکدیگر متفاوت است، پسوندهای دامنه ها نیز متفاوت بوده و گاهی اوقات نشان دهنده موضوعات مورد بحث در آن وب سایت می باشد. معرفی سایت هایی با پسوند دامنه gov. و edu.

مانند پسوندهای gov. و edu. که مربوط به وب سایت هایی با موضوعات دولتی و آموزشی می باشند. در ادامه می خواهیم به برخی از موضوعاتی که در این وبسایت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند اشاره کنیم:
فنی کارا

دانشگاه یانگمین چین یک موسسه ملی تصویربرداری از مغز ایجاد کرده است که وب سایت آن در حوزه وب سایت های آموزشی می باشد. دانشگاه های مختلف نیز وب سایت‌ هایی برای خود دارند که پروسه های آموزشی خود را گاهی اوقات از طریق وب سایت های خود پیش می‌برند. برخی از کتابخانه ها نیز وب سایت هایی ایجاد نموده اند که از طریق آن ها به ارائه خدمات و امکانات متفاوت به اعضای خود می‌پردازند.

خدماتی که ارائه می دهند می تواند کلاس های آموزشی آنلاین، کتاب های الکترونیکی و ارائه آموزش های مختلف به معلمان و دانش آموزان باشد. وب سایت هایی که در حوزه خدمات آب و هوایی و پیش بینی آب و هوای مناطق مختلف کشور ها فعالیت می‌کنند نیز در زمره سایت های دولتی محسوب می‌شوند. همچنین سایت هایی وجود دارند که روزنامه های الکترونیکی که شامل وقایع متفاوت داخل کشور است را ارائه می دهند.

فنی کارا در وب سایت های مختلف

سایت فنی کارا خدمات فنی به مردم ارائه می دهد و از این طریق کارآفرینی نموده و برای اشخاص فنی اشتغال ایجاد کرده است. همچنین پیدا کردن فنی کار را برای مردم که نیاز به سرویس‌های فنی دارند راحت نموده است. در ادامه پروفایل فنی کارا در سایت های مختلف را می بینیم:

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=115228

http://ipi.tspu.edu.ru/user/bennie896011/

http://lib.akb.nis.edu.kz/user/bennie896011/ برای پیشگیری از تصادف و سرقت چه کنیم؟

http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3249100

http://www.inmethod.com/forum/user/profile/118620.page

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=110984

https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/680691.page

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *