فنر زدن توالت فرنگی چگونه است؟

یکی از رایج ترین انواع توالت ها در ایران توالت فرنگی است. توالت فرنگی هم مانند هر نوع چاه فاضلاب دیگری دچار گرفتگی می شود. این گرفتگی ها علت های مختلفی دارد، مانند افتادن وسایل و اجسام در چاه توالت، تجمع دستمال کاغذی و دستمال توالت و رسوب فضولات و… . اما علت هرچه باشد باید هرچه سریع تر به فکر رفع مشکل بود. فنر زدن توالت فرنگی از جمله راهکارهای رفع گرفتگی چاه دستشویی فرنگی است.

فنر زدن توالت فرنگی سریع ترین روش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی

فنر زدن توالت فرنگی راهی بسیار سریع تر از دیگر روش ها برای باز کردن گرفتگی های سخت است. گرچه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

اگر فنر مورد استفاده، فنر دستگاه فنرزنی باشد سریع تر می تواند گرفتگی را برطرف سازد. برطرف کردن گرفتگی می تواند در مواردی تا ساعت ها طول بکشید ولی استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی خیلی سریع شما را به مقصود می رساند.

برای فنر زدن توالت فرنگی منزل تان یا ساختمانی که در آن هستید می توانید از خدمات تخصصی سایت برچسب در مناطق مختلف تهران مانند لوله بازکنی تهرانسر، لوله بازکنی دروس، پارسداران، الهیه و… استفاده کنید.

آموزش فنر زدن توالت فرنگی

روش های مختلف فنر زدن توالت فرنگی

فنر زدن توالت فرنگی یا حتی دیگر چاه های فاضلاب در کل در دو دسته قرار می گیرد و ملاک این دسته بندی نوع و اندازه فنر و نیروی محرک آن است. در ادامه به تشریح این دو نوع خواهیم پرداخت:

فنر زدن دستشویی فرنگی با فنر دستی

یک روش فنر زدن توالت فرنگی استفاده از فنر دستی است. این فنر خیلی بلند نیست و تنها برای رد کردن گرفتگی هایی به کار می آید که خیلی در طول لوله فاضلاب به جلو نرفته باشد. فنر زدن دستشویی با فنر دستی به این ترتیب است که ابتدا سر فنر را وارد چاه توالت فرنگی کرده و آن را به جلو حرکت می دهیم.

هرجا که احساس کردیم گیر کرده و با چرخاندن دسته آن باعث حرکت و چرخش داخل لوله فاضلاب می شویم. آن قدر آن را تکرار می کنیم که گرفتگی لوله فاضلاب رد شود.

شما می توانید مشکلاتی مانند گرفتگی چاه فاضلاب توالت فرنگی یا ایرانی را از طریق سایت لوله بازکنی “برچسب barchasb” در مناطق مختلف تهران از جمله پاسداران، دروس، الهیه، اختیاریه و… برطرف کنید. این خدمات به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه ارائه می شوند.

فنر زدن سرویس فرنگی با دستگاه

اما اگر فنردستی مشکل ما را حل نکرد می توانیم از روش فنر زدن توالت فرنگی با دستگاه فنرزنی استفاده کنیم. دستگاه فنرزنی لوله فاضلاب یک ژنراتور مخصوص چرخاندن فنر در چاه فاضلاب است که با قدرت و شدت بیشتری فنر را به چرخش در می آورد. برای استفاده از این دستگاه باید به لوله بازکن های حرفه ای تماس بگیرید.

این دستگاه با فنر زدن توالت فرنگی، گرفتگی هایی که در مرحله آخر سختی قرار دارند را باز می کند. اگر این دستگاه هم نتواند مشکل گرفتگی را حل کند آن گاه باید به فکر تعویض لوله کشی فاضلاب بیفتید که بسیار بعید است.

راه های فنر زدن توالت فرنگی

برای برخورداری از خدمات فنر زنی توالت فرنگی، ایرانی یا در صورت نیاز به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با ابزار خاص و پیشرفته، ما بهترین لوله بازکن ها را در سطح شهر تهران به شما معرفی می کنیم از سرویس لوله بازکنی شرق تهران تا غرب، شمال، جنوب ودیگر نقاط تهران در خدمت شما بزرگواران هستند.

معایب فنر زدن توالت فرنگی

فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی آسیبی به سیستم لوله کشی وارد نمی کند، ولی دستگاه فنرزنی لوله بازکنی به علت قدرت و شدتی که به فنر وارد می کند می تواند به سیستم لوله کشی فاضلاب آسیب وارد کند به خصوص اگر لوله کشی قدیمی و فرسوده باشد.

در این حالت ممکن است موجب شکستگی یا باز شدن اتصالات لوله کشی از هم شود. همچنین نشت فاضلاب از لوله های فاضلاب می تواند باعث خرابی دیوارها و سقف شود و هزینه های بسیار بیشتری را به دوش شما بگذارد. پس دقت کنید و فنر زدن توالت فرنگی را به دست متخصصان با تجربه لوله بازکنی بسپارید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *