قیمت سه نظام لوله بازکنی واقعا چقدر است؟

دستگاه سه نظام لوله بازکنی یکی از ابزارآلاتی می باشد که در تجهیزات لوله و چاه بازکنی جهت بازکردن لوله ها از آن استفاده می شود. اکثر مردم با این ابزار آشنایی ندارند و تنها نام آن را از تکنسین های لوله بازکن شنیده اند.

در ارائه خدمات لوله بازکنی گاها نیاز است تا از این دستگاه جهت باز کردن لوله استفاده شود، اما همیشه نیاز به استفاده از آن نیست. قیمت سه نظام لوله بازکنی بالا است و زمانی که نیاز به استفاده از این وسیله باشد تکنسین لوله بازکن موظف است قبل از شروع کار این موضوع را با مشتریان در میان گذاشته و از آنها کسب اجازه کند.

درست است که گفتیم قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام بالا است، اما تکنسین های لوله بازکن اجازه سوء استفاده و کلاه برداری از این موضوع را ندارند. لوله بازکن ها و چاه بازکن ها اجازه ندارند به مشتریان دروغ بگویند و به بهانه استفاده از سه نظام لوله بازکنی هزینه فنر زدن چاه توالت، هزینه فنر زدن لوله و… را بیش از حد لازم دریافت کنند.

قیمت خدمات لوله بازکنی با سه نظام بیشتر می شود
هزینه سه نظام لوله بازکنی بیشتر از سایر خدمات آن است اما تکنسین ها نباید از این موضوع سوء استفاده کنند

با توجه به این موضوع که کسب اطلاعات درست در خصوص قیمت سه نظام لوله بازکنی و چیستی آن دغدغه بسیاری از کاربران است، سایت برچسب در این مقاله به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار داده و به شرح کاملی در خصوص نرخ قیمت قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام پرداخته است.

البته اگر در تهران هستید از بابت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب منزلتان هیچ نگرانی نداشته باشید، چرا که سایت لوله بازکنی برچسب با اعزام مورد اعتماد ترین متخصصان در سراسر تهران، می تواند خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب به شما ارائه دهد. علاوه بر این تیم پشتیبان برچسب پس از انجام کار با مشتریان تماس گرفته و میزان رضایت آنها از کار را جویا می شوند و در صورت نارضایتی مشتریان این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سه نظام لوله بازکنی چیست؟

سه نظام لوله بازکنی قطعه ای کوچک است که در دستگاه لوله بازکنی یا همان دستگاه فنر زنی استفاده می شود و مانند سری دریل که مته را درون خود نگه می دارد، این قطعه هم فنر را بعد از چرخش موتور الکتریکی نگه داشته که قطعه به اطراف پرت نشود.

این قطعه از جنسهای برنجی، آلمینیومی و استیل ساخته می شود که همگی مانند شکل زیر از سه قسمت تشکیل شده و با سه فنر کوچک به هم متصل می شود.

سه نظام لوله بازکنی خود انواع مختلفی دارد که با توجه به قدرت دستگاه ها دسته بندی می شوند مانند:

  • سه نظام دستگاه ۴ پایه دینام۳۵۰
  • سه نظام دستگاه فرقونی دینام۱۴۰۰
  • سه نظام دستگاه سه پایه دینام ۳۰۰
  • و…

کارایی فنر سه نظام

سه نظام لوله بازکنی با نگهداشتن فنر از پرت شدن آن به اطراف جلوگیری می کند و همچنین وقتی فنر داخل لوله فاضلاب می شود؛ باعث حرکت آن به جهات مختلف شده که همین امر سبب تمیز شدن و رسوب زدایی لوله ها در کناره ها و قسمت بالایی لوله فاضلاب می شود.

سه نظام لوله بازکنی دستگاه
سه نظام دستگاه لوله بازکنی
قیمت سه نظام لوله بازکنی چقدر است؟
قیمت سه نظام لوله بازکنی با توجه به نوع دستگاهی که در آن استفاده می شود متفاوت است

اگر لوله فاضلاب توالت فرنگی منزلتان گرفته است شما می توانید ابتدا به سایت برچسب مراجعه کنید و با مطالعه مقاله فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی سعی در برطرف کردن این مشکل داشته باشید اما در صورتی که فنرزدن توالت فرنگی با فنردستی مؤثر نبود، لوله بازکن های سایت برچسب در خدمت شما عزیزان هستند.

قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام

معمولا چالش بر انگیز ترین بحث در مورد سه نظام لوله بازکنی قیمت آن است که برخی از افراد لوله بازکن متاسفانه از این قضیه سوء استفاده می کنند.

البته طبق تعرفه های اتحادیه لوله بازکن ها استفاده از سه نظام قیمت بیشتری نسبت به سایر خدمات دارد، اما به این صورت نیست که دیگر تفاوت قیمت آن هوش از سر افراد ببرد!

در لیست زیر ما قیمت سه نظام لوله بازکنی را برای شما ذکر کرده ایم اما این را در نظر داشته باشید که قیمت این وسیله که در لیست زیر عنوان شده است تنها قیمت یک سه نظام می باشد که با توجه به شدت مشکل پیش آمده و نوع آن ممکن است تعداد بیشتری از آن استفاده شود و هزینه کار متفاوت باشد:

  • قیمت سه نظام مورد استفاده در دستگاه برقی ۳۷۵ واتی: ۴۸۵,۰۰۰ تومان
  • قیمت سه نظام مورد استفاده در دستگاه برقی ۵۵۰ واتی: ۵۸۵,۰۰۰ تومان

دستگاه برقی که جهت باز کردن چاه فاضلاب از آن استفاده می کنند ممکن است قوی تر و ۵۵۰ واتی باشد و یا ضعیف تر و ۳۷۵ واتی باشد؛ از این رو سه نظام مورد استفاده در آن ها نیز قیمت های متفاوتی دارد.

هزینه سه نظام لوله بازکنی
هزینه سه نظام لوله بازکنی، کمی بیشتر از دیگر خدمات است.

اگر شما در شرق تهران هستید و گرفتگی لوله منزلتان شدید است کافی است به سایت برچسب سری بزنید و به صفحه لوله بازکنی شرق تهران مراجعه کنید و با نزدیکترین لوله بازکن به خودتان تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خودش را به شما برساند؛ در این صورت پس از انجام کار دچار مشکل در خصوص نرخ لوله بازکنی با سه نظام نخواهید شد.

این نکته را فراموش نکنید که لوله بازکن موظف است اگر می خواهد کاری مانند استفاده از سه نظام لوله بازکنی یا ریختن اسید درون چاه، انجام دهد؛ حتما باید قبل از آن شما را در جریان گذاشته و پس از مطرح کردن قیمت و کسب اجازه از شما کار را ادامه دهد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *