آب بندی لوله فاضلاب به روشی بسیار ساده

برخی اوقات لوله فاضلاب منزل دچار نشتی می شود و در سقف، راه پله یا در گوشه ای از منزل، گچ دیوار خیس می شود و باعث خرابی می شود. در صورتی که شما لوله مورد نظر را پیدا کردید می توانید با استفاده از روش هایی که بیان می کنیم به آب بندی لوله فاضلاب بپردازید.

در این مقاله می خواهیم روش های آب بندی لوله فاضلاب را در صورتی که نشتی آن زیاد نباشد برای شما بیان کنیم.

اگر لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شد با مراجعه به سایت برچسب و استفاده از سرویس لوله بازکنی در شریعتی یا دیگر مناطق تهران، مشکل گرفتگی لوله منزل خود را به تکنسین های ماهر سایت برچسب بسپارید.

استفاده از چسب آب بندی لوله فاضلاب

شما می توانید با استفاده از چسب آب بندی لوله فاضلاب به سادگی آب بندی لوله فاضلاب را انجام دهید. برای این کار کافی است که فقط جریان آب داخل لوله فاضلاب را قطع کنید و بعد با یک دستمال خشک لوله را تمیز کنید تا کاملا خشک و تمیز شود، بعد چسب را در ناحیه که موجب نشتی لوله فاضلاب شده است بمالید و بعد از دو الی سه ساعت می بینید که چسب خشک شده نشتی لوله برطرف شده است.

آب بندی لوله فاضلاب با چسب

سایت برچسب در تمامی ایام هفته و در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می تواند برای شما عزیزان خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی را در سراسر تهران ارائه دهد، فقط کافی است که به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید ونام محل زندگی خود را جستجو کنید تا به شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن ها به خودتان دسترسی پیدا کنید.

استفاده از لوله پلیکا برای آب بندی لوله فاضلاب

برای آب بندی لوله فاضلاب می توانید از یک تکه لوله پلیکا استفاده کنید. به این صورت که بعد از پیدا کردن محل نشتی، یک تکه لوله پلیکا را به طور عمودی برش می دهید و مانند کفنی تیوپ داخل لوله اصلی قرار می دهید. سپس اطراف آن را چسب کاری می کنید؛ بعد از خشک شدن چسب ها می بینید که نشتی لوله فاضلاب برطرف شده است.

سایت برچسب می تواند تمام خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی را در سراسر تهران به شما ارائه دهد، مثل سرویس لوله بازکنی شمال تهران یا دیگر مناطق تهران. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

برای آب بندی لوله فاضلاب حتما از چسب مخصوص آن استفاده کنید. از چسب هایی که مخصوص این کار نیستند استفاده نکنید؛ چرا که ممکن است باعث سوراخ شدن لوله فاضلاب شوند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *