داستان پر ماجرای قیمت محلول لوله بازکنی در مشهد

خدمات لوله بازکنی در مشهد و یا هر کدام از شهرهای مختلف به اشکال و روش‌های گوناگونی انجام می‌شود و در نحوه قیمت گذاری و چالش هایی که ممکن است به عنوان مشکلاتی بین مشتریان و لوله بازکنی ها بروز کنند عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند.

معمولاً در اغلب موارد و در اکثر شهرها لوله بازکنی با فنر انجام میشود اما از آنجایی که در برخی از گرفتگی ها ممکن است امکان رفع گرفتگی به آسانی با استفاده از اولین فنر لوله بازکنی و در مرحله اول انجام نشود ممکن است نیاز باشد تا به سراغ سایر روش ها رفت.

اکثر لوله بازکنی ها در مشهد در چنین مواقعی از محلولهای لوله باز کن استفاده می کنند که این مسئله حواشی زیادی را همواره به دنبال دارد از نحوه قیمت گذاری محلول لوله بازکنی گرفته تا بحث مجاز یا غیر مجاز بودن استفاده از محلول های لوله بازکنی جنس اسیدی محلول های لوله بازکنی و بسیاری از مسائل دیگر…

در ادامه این مطلب شما را با اطلاعات بیشتر در خصوص محلول های لوله بازکنی در مشهد آشنا می کنیم.محلول لوله بازکنی

انواع محلول لوله بازکنی

محلول های لوله بازکنی به دو دسته کلی محلول لوله بازکنی خانگی و محلولهای لوله بازکنی صنعتی تقسیم می‌شوند. محلول های لوله بازکنی خانگی در اکثر سوپر مارکت‌ها و یا هایپر مارکت ها وجود دارند که دارای مجوزهای قانونی لازم بوده و به شکل قانونی به فروش می رسند و کاملاً دارای نام و نشان و قیمت مندرج بر روی بسته بندی شان هستند. رفع رطوبت گرگان شرق تهران

از سوی دیگر تولیدکننده های این نوع محلول های لوله بازکن کاملاً مشخص هستند و طرز استفاده از آنها نیز روی بسته ها درج شده است اما از سوی مقابل محلول های لوله بازکنی صنعتی معمولا در گالن های ۴ لیتری کاملاً بی نام و نشان و بدون هرگونه لیبل و برچسب رسمی و بدون قیمت مندرج بر روی آن وجود دارند که هر وقت یک لوله بازکن در مشهد جهت رفع گرفتگی لوله های چاه و توالت شما به محل شما مراجعه کند، به احتمال فراوان با این نوع محلول های لوله بازکنی صنعتی بی نام و نشان مواجه خواهید شد.

تفاوت اصلی و عمده ی محلول های لوله بازکنی خانگی و صنعتی، در قدرت آن هاست.

محلول لوله بازکنی صنعتی

نظر اتحادیه لوله بازکنی مشهد در خصوص محلول های لوله بازکنی

طی تماس تلفنی که با اتحادیه لوله بازکنی در مشهد گرفتیم و سوالی که در خصوص نظر اتحادیه لوله بازکنی مشهد در خصوص استفاده از محلولهای لوله بازکنی مطرح کردیم در پاسخ به این مسئله مواجه شدیم که از نظر اتحادیه لوله بازکنی مشهد استفاده از هرگونه محلول لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی لوله های آب و فاضلاب کاملا ممنوع میباشد.

اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است این است که اگر گرفتگی لوله های آب و فاضلاب با استفاده از فنر لوله بازکنی رفع نشد چه باید کرد در پاسخ به این سوال نظر اتحادیه مذکور در مشهد این است که باید با انجام عملیات بنایی و کندن سطح روی لوله ها به طور کامل لوله کشی مربوطه تعویض شود اما از آنجا که انجام چنین کاری با هزینه‌های بسیار زیادی همراه است در اغلب اوقات آنچه در شهر مشهد اتفاق می‌افتد این است که لوله باز کن ها بامردم به توافق می‌رسند تا از محلول در کنار فنر برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده شود تا هزینه های ناشی از کندن لوله ها و بنایی را متحمل نشویم.

قیمت محلول و خدمات لوله بازکنی در مشهد

و اما چالش برانگیز ترین قسمت ماجرا و دقیقاً نقطه اختلاف بین افراد لوله باز کن در مشهد با مردم در قیمت گذاری محلولهای لوله بازکنی هست به عنوان یک راهنمایی بسیار سریع می‌توانیددر نظر داشته باشید که قیمت روز محلول های لوله بازکنی را می‌توانید از خیابان قرنی مشهد و فروشنده های لوازم و ابزار فنی بپرسید. خدمات فلاش تانک عباس آباد مرکز تهران فوری

نکته دیگر در خصوص محلولهای لوله بازکنی توجه به این نکته است که جنس این محلول‌ها اسیدی بوده و استفاده از آنها ممکن است باعث بروز خوردگی در بدنه لوله ها و بروز مشکل به خصوص در قسمت اتصالات لوله ها شده و منجر به بروز نشت آب شود. و از همین رو هست که از نظر اتحادیه لوله بازکنی، استفاده از چنین موادی ممنوع هست.

یکی از نکات دیگری که باعث اختلاف نظر در میان مردم و لوله باز کن ها در مشهد می شود این است که بسیاری از مردم می‌گویند ما نمی‌دانیم آیا تعداد محلول لوله بازکنی ای که استفاده شده است ضروری بوده یا خیر؟ در این خصوص بهترین کار این است که در هنگام استفاده از محلول ها شما نیز در کنار لوله بازکن حضور داشته باشید و ببینید که آیا با هر بار استفاده از محلول مشکل گرفتگی برطرف شده است و استفاده از تعداد محلول بیشتر ضرورتی ندارد و یا اینکه خیر شخص مربوطه دارد بی‌جهت از تعداد محلول لوله بازکنی بیشتری استفاده می کند. تخلیه چاه و لوله بازکنی فرجام

نحوه خدمات لوله بازکنی در کرج

افراد لوله بازکن در کرج روش های خاص خودشان را برای رفع گرفتگی لوله های آب و فاضلاب استفاده می‌کنند معمولا در کرج از محلول لوله بازکنی در طی عملیات فنی مربوطه استفاده نمی شود بلکه سعی در استفاده از مایع های روان کننده و یا استفاده از فنرهای مختلف لوله بازکنی که سر فنرهای متفاوت دارند و یا جنس آلیاژ آنها متفاوت است بهره می‌گیرند. جهت مشاهده لیست افراد لوله بازکنی در کرج، میتوانید از وب سایت فنی کارا استفاده نمایید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
مرکز تحقیقات آب و فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *